Support voor ticketkopers
Vragen of ticket kwijt? Geen zorgen, ons support team staat klaar in de coulissen.
Ticket kwijt?
Kan je jouw tickets of bevestigingsmail niet meer vinden, vraag ze hier dan gemakkelijk opnieuw op. Binnen enkele minuten zitten de tickets in jouw mailbox: zo hoef je dat evenement zeker niet te missen!
Veelgestelde vragen
Ik heb mijn tickets of bevestigingsmail niet ontvangen.
Controleer zeker de spam-map. Niet gevonden? Je kan jouw tickets of bevestigingsmail eenvoudig terug laten versturen via de help-pagina op onze website. Ook op de ticket shop waar je jouw tickets hebt besteld kan je steeds via de "help-knop" jouw tickets opnieuw opvragen.
Mijn tickets zijn verloren of gestolen. Wat moet ik nu doen?
Neem in de eerste plaats contact op met de organisatie van het evenement via de evenement-website of de help-knop van de ticket shop. Niet gelukt? Neem dan contact op met ons, we helpen je graag verder: bezorg ons informatie over jouw bestelling en de identiteitsgegevens van de persoon die de bstelling heeft geplaatst.
Hoe kan ik de klantendienst bereiken?
Je kan ons steeds bereiken via het contactformulier op onze website.
Ik krijg een melding dat er "Alle tickets in reservatie zijn". Wat wil dat zeggen?
Op dat moment zijn alle tickets geboekt door bezoekers, echter nog niet alle bestellingen zijn finaal bevestigd. Het zou dus kunnen dat er alsnog tickets vrijkomen. Enkel wanneer er "uitverkocht" staat zijn er definitief geen tickets meer beschikbaar.
Ik heb een terugbetaling gevraagd, waar en wanneer zal ik het geld ontvangen?
Wanneer je een bevestiging van terugbetaling hebt ontvangen per e-mail wil dat zeggen dat de terugbetaling werd aangevraagd bij onze betalingspartner. Reken op een typische termijn voor overschrijvingen van enkele werdagen. Heb je daarna je geld nog niet ontvangen: neem dan contact op met de organisatie van het evenement of met onze klantendienst via het contactformulier.
Ik heb een kortingscode of cadeauboncode, hoe kan ik deze gebruiken?
Je kan een kortingscode of tegoedcode in de laatste stap invoeren via de link "Een kortingscode?"
Heb je een code van een cadeaubon of tegoedbon:
- elke code geeft recht op een korting van een vast bedrag
- je kan meerdere codes invoeren, een per een
- per code zal het bedrag in mindering gaan van de volledige bestelling of van de producten waarop de code kan toegepast worden)
- is de waarde van de code(s) groter dan het bestelbedrag, dan kan je het saldo hergebruiken bij een andere bestelling door opnieuw dezelfde code in te voeren
Heb je een promotie code:
- de code geeft recht op de korting zoals vastgelegd door de organisator (bv een procentuele korting, een gratis product, enz)
- je kan slechts één code per bestelling invoeren
Kan ik mijn bestelling annuleren en een terugbetaling krijgen?
Indien je het evenement niet kan bijwonen, neem dan contact op met de organisator van het evenement. Je kan de contactgegevens vinden op de help knop op de ticketshop, of op de website van de organisator.
In het geval je een annulatieverzekering hebt gekocht bij jouw tickets, controleer dan jouw bevestigingsmail voor meer instructies.
Hoe kan ik tickets herboeken naar bv een ander moment/dag of naar een ander ticket type (upgrade, ...)
Soms beslist een organisator dat je zelf een nieuw moment kan kiezen voor jouw tickets. Controleer dus zeker eerst jouw bevestigingsmail. Kan je hier geen info over vinden: neem dan contact op met de organisator van het evenement. Je kan de contactgegevens vinden op de help knop op de ticketshop, of op de website van de organisator.
Ik wil de naam op mijn ticket wijzigen, of het emailadres
Soms kan je via de link in jouw bevestigingsmail zelf de naam van de tickets wijzigen. Is dat niet het geval neem je best contact op met de organisatie. Je kan de contactgegevens vinden op de help knop op de ticketshop, of op de website van de organisator.
Kan ik mijn tickets doorverkopen?
Voor veel evenementen kan je jouw tickets veilig via TicketSwap verkopen: we raden dan ook aan om enkel via deze veilige weg jouw tickets te verkopen. Belangrijk: de organisatie kan beslissen om doorverkoop niet toe te laten, of dit te blokkeren voor specifieke tickets (bv wanneer ze op naam zijn).
Ik heb een probleem bij het plaatsen van mijn bestelling
Neem contact op met onze klantendienst: geef zoveel mogelijk informatie (url waar je de tickets wil bestellen, welk probleem ervaar je + eventueel een screenshot, jouw gegevens.
Ik heb praktische vragen over het evenement: waar kan ik hiervoor terecht?
Voor praktische informatie over het evenement neem je best contact op met de organisator van het evenement. Je kan de contactgegevens vinden op de help knop op de ticketshop, of op de website van de organisator.